برگزاری دهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"
10 آذر 1399
برگزاری دهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"

دهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران" در روز 14 آذر ماه توسط دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت برنامه ژان مونه تحت نظر آژانس اجرایی آموزش، سمعی بصری و فرهنگی اتحادیه اروپا (EACEA) برگزار می شود. این برنامه با حضور دکتر علیرضا کوهکن استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر علمی و اجرایی پروژه، دکتر داوود کیانی دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم و دکتر محسن اسلامی استادیار دانشگاه تربیت مدرس در روز جمعه برگزار می گردد.

در این نشست دکتر کوهکن از ساعت 10 الی 12 در خصوص تصمیم گیری و ساختار CFSP سخنرانی خواهد داشت، دکتر کیانی در زمینه نقش CFSP در ادامه یافتن همگرایی اروپایی از ساعت 15 الی 17 مطالبی را ارائه می دهد و دکتر محسن اسلامی در خصوص آمریکا و CFSP اتحادیه اروپا در قبال خاورمیانه از ساعت 17 الی 19 به بحث می‌پردازد.

علاقمندان جهت ثبت نام در کارگاه می توانند نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی، نام دانشگاه محل تحصیل و شماره همراه خود را به آدرس ایمیل CFSPIran@gmail.com ارسال نمایند. جهت شرکت در سمینار دانشجویان می توانند در روز و ساعات ذکر شده از طریق لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/jean-monnet بدون نیاز به نام کاربری و گذرواژه به صورت مهمان وارد شوند.

در پایان برای افرادی که در هر سه جلسه شرکت کرده باشند گواهی شرکت صادر خواهد شد.

login