برگزاری نهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"
10 آذر 1399
برگزاری نهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"

نهمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران" در روز 13 آذر ماه توسط دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت برنامه ژان مونه تحت نظر آژانس اجرایی آموزش، سمعی بصری و فرهنگی اتحادیه اروپا (EACEA) برگزار می شود. این برنامه با حضور دکتر علیرضا کوهکن استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر علمی و اجرایی پروژه، دکتر رضا سیمبر استاد دانشگاه گیلان و دکتر داوود کیانی دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم در روز پنج شنبه برگزار می گردد.

در این نشست دکتر کوهکن از ساعت 10 الی 12 در خصوص تصمیم گیری و ساختار CFSP صحبت می‌کند، دکتر سیمبر از ساعت 14 الی 16 درباره CFSP اتحادیه اروپا در قبال بحران های خاورمیانه به بحث می‌پردازد و دکتر کیانی در زمینه نقش CFSP در ادامه یافتن همگرایی اروپایی از ساعت 16 الی 18 مطالبی را ارائه می دهد.

علاقمندان جهت ثبت نام در کارگاه می توانند نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی، نام دانشگاه محل تحصیل و شماره همراه خود را به آدرس ایمیل CFSPIran@gmail.com ارسال نمایند. جهت شرکت در سمینار دانشجویان می توانند در روز و ساعات ذکر شده از طریق لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/jean-monnet بدون نیاز به نام کاربری و کلید واژه به صورت مهمان وارد شوند.

در پایان برای افرادی که در هر سه جلسه شرکت کرده باشند گواهی شرکت صادر خواهد شد.

login