برگزاری هفتمین و هشتمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"
03 آذر 1399
برگزاری هفتمین و هشتمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران"

هفتمین و هشتمین دوره از کارگاه‌های "مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران" در روزهای 6 و 7 آذر ماه توسط دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت برنامه ژان مونه تحت نظر آژانس اجرایی آموزش، سمعی بصری و فرهنگی اتحادیه اروپا (EACEA) برگزار می شود. این برنامه با حضور دکتر علیرضا کوهکن استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر علمی و اجرایی پروژه، دکتر علی صباغیان استادیار دانشگاه تهران، دکتر مهدی جاودانی مقدم استادیار دانشگاه امام صادق (ع) و دکتر سید یوسف قرشی استادیار دانشگاه شیراز در روز پنج شنبه برای دانشجویان دانشگاه تهران و روز جمعه برای دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

در این نشست دکتر کوهکن در خصوص تصمیم گیری و ساختار CFSP از ساعت 10 الی 12 در روزهای پنج شنبه و جمعه صحبت می‌کند. دکتر صباغیان در زمینه نقش CFSP در ادامه یافتن همگرایی اروپایی از ساعت 15 الی 17 در روزهای پنج شنبه و جمعه مطالبی را ارائه می دهند، دکتر جاودانی مقدم در روز پنج شنبه از ساعت 17 الی 19 و دکتر قرشی در همین ساعت در روز جمعه درباره CFSP اتحادیه اروپا در قبال خاورمیانه به بحث می پردازند. در انتهای هر نشست دانشجویان می توانند در زمینه مورد بحث سوالات خود را مطرح نمایند.

علاقمندان جهت ثبت نام در کارگاه می توانند نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی، نام دانشگاه محل تحصیل و شماره همراه خود را به آدرس ایمیل CFSPIran@gmail.com ارسال نمایند. جهت شرکت در سمینار دانشجویان می توانند در روزها و ساعات ذکر شده از طریق لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/jean-monnet بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد به صورت مهمان وارد شوند.

در پایان برای افرادی که در هر سه جلسه شرکت کرده باشند گواهی شرکت صادر خواهد شد.

login